loading...
دختر خوشگل
تارا بازدید : 19 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

تا به امروز فکر می کردم چقدر حالیمه

می خوندم و جلو می رفتم و یاد می گرفتم عین لودر!!

ولی همیشه این سئوال برام بود که چرا اینقدر گیجم! یعنی می فهمم اما نمی فهمم

تا اینکه طی یک اتفاق در جریان مطالعاتم تو این چند روزه به چیز جالبی رسیدم ontology آره من تو هستی شناسی و شناخت شناسی مشکل داشتم. تلاشهام بدون تعیین تکلیف در هستی شناسی و هستی شناسان بی نتیجه بود بدون اینکه خودم بدونم شاخه به شاخه می شدم و مبانی تئوریک ذهنم دچار پارادوکس می شد. مجبورم برگردم هر چند خسته ام اما امیدوارم اینبار موفق بشم. برام دعا کنید می خوام تو آزمون دکتری قبول شم. خیلی بهش نیاز دارم.


تارا بازدید : 24 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
دروازه بان ايراني تيم فوتبال اينتراخت برانشوايگ آسوده خيال از رقابت با رقيب آلماني خود آماده حضور مقابل شالکه مي شود. دانيل داوري که از ابتداي فصل جاري با راهيابي تيمش به دسته اول بوندس ليگا رقابت تنگاتنگي با ماريان پتکوويچ، گلر با تجربه براي حضور در درون دروازه داشت، در پي مصدوميت نسبتا جدي دوست و هم پستي خود، به گزينه نخست برانشوايگي ها در درون دروازه اکنون تبديل شده است. به گزارش فارس، بر همين اساس هفته نامه کيکر ترکيب احتمالي برانشوايگ را براي بازي امروز )شنبه( عصر مقابل شالکه را اينگونه معرفي کرده است: داوري، الابداوي، بيکاچيچ، دوگان، رايشل، کراتس، کاليگوري، پرتل، بل عربي، بولند، کومبلا.
تارا بازدید : 15 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بنام او كه در اين نزديكي است ...

سلام دوستان عزيزم عيد گذشته قربان و درپيش غدير مباركتون باشه اميدوارم از خداوند سبحان بزرگترين عيدي ها رو دريافت كنيد.متن زير از سخنان گهربار ملاصدراست اميدوارم لذت ببريد.


وصف خداوند

خداوند بينهايت است

ولا مكان و بي زمان

اما بقدر فهم تو كوچك ميشود

وبقدر نياز تو فرود مي آيد

و بقدر آرزوي تو گسترده ميشود

و بقدر ايمان تو كارگشا ميشود

منتخبي از سخنان عارفانه ي ملاصدراي شيرازي


تارا بازدید : 20 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
ی خبر عاااااااااااااااالیییییییییی دارم در حد لالیگااین بار دیگه تولد نیستا این دفه راجب آلبوم (Midnight Memories) خوب دیگه معلوم شد وان دیرکشنمهههههه شعرای آلبومشون اومدههههههههای خدا مردم از خوشحالی اصن نمیدونین دیروز تو مدرسه چجوری بودم که! ترکوندمفقط زنگ ریاضی رو آروم گرفتم. کلا همش ورجه وورجه کردم. اصن نمیدونین چ وضی بود که!دوستام رو هم قاطی کردم تو کلاس بزنو بکوب بود!آره تا این حد زیاااااااادولی خوب آخه موضوع وان دیرکشنه کلا فرق دارن. وای خیلی خوش حالم خیلی خیلی خیلیمیخوام اسم تک تک شعرارو بنویسم. کاملا ب ترتیب:

1.


تارا بازدید : 21 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

۱: دفاع از آرمان های امام زمان علیه السلام در دوران غیبت

۲: دشمن شناسی و مراقبت بر تحریف نشدن معنا و مسیر انتظار توسط دشمن

۳: آماده سازی زمینه ظهور با اعمال صالح

۴: مداومت بر انجام اعمال مستحبی در جهت ایجاد قرب معنوی به امام علیه السلام

۵: محبوب ساختن آن عزیز مهربان در نزد مردم

۶: ذکر فضایل و مناقب آن حضرت در بین مردم

۷: درخواست معرفت و شناخت نسبت به آن حضرت از خداوند متعال

۸: مداومت بر خواندن دعای غریق

۹: صدقه دادن به نیابت از امام علیه السلام

۱۰: کوشش در راه یاری امام علیه السلام

۱۱: صلوات فرستادن بر آن حضرت

۱۲: توجه و استغاثه به آن حضرت و حاجت خواستن از ایشان

۱۳: طلب رضایت امام علیه السلام

۱۴: تهذیب نفس و موارد دیگر که در کتب موجود است.


وفقنا الله و جمیع المومنین لمرضاته.


نام کتابچه: وظایف منتظران.


تارا بازدید : 6 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
یکی از مقامات شرکت سامسونگ الکترونیک در سئول گفت این شرکت تصمیم دارد تلفنهای هوشمند خود را امسال با صفحه نمایش منحنی عرضه کند.

پارک سانگ جین مدیر عامل بخش اس دی آی سامسونگ اظهار داشت این شرکت قصد دارد دستگاه های قابل حمل جدیدی عرضه کند که دارای پنلهای او ال ایی دی بوده و شکل منحنی دارد.


تاریخ عرضه این دستگاه سه ماه چهارم سال اعلام شده است.

پارک اظهار داشت: از آنجا که صفحه نمایشهای پلاستیکی کریستال مایع به قدری محکم هستند که حتی هنگام افتادن روی زمین نیز خرد نمی شود و از سوی دیگر این نوع جنس به قاب دورتادور نیز نیازی ندارد، استفاده از این ماده امکان تولید دستگاه هایی با طراحی های منحصر به فرد را فراهم می کند.

بخش اس دی آی سامسونگ ارائه کننده محصولات باطری استفاده شده در تلفنهای هوشمند سامسونگ و سایر دستگاه های قابل حمل است.

از سوی دیگر شرکت ال جی الکترونیک به عنوان رقیب محلی سامسونگ در نظر دارد در سه ماهه چهارم امسال تلفنهای هوشمندی با او ال ایی دی پلاستیکی عرضه کند اما این تلفنهای هوشمند دارای صفحه مسطح هستند.
تارا بازدید : 21 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
شناخت تمدن ایران دوران هخامنشیان که تأثیری بنیادین بر دوران‌های پسین گذارده‌است، برای شناخت جامع فرهنگ ایران گریزناپذیر می‌باشد. از نظر نام و عنوان، این درست است که شاهنشاهی بزرگ ماد دورانی دراز پایید و سپس جای خود را به شاهنشاهی هخامنشی سپرد، ولی نکته بسیار مهم آنکه شاهنشاهی هخامنشی چیزی جز تداوم دولت و تمدن ماد نبود. همان خاندان‌ها و همان مردم، روندی را که برگزیده بودند با پویایی و رشد بیشتر تداوم بخشیدند و در پهنه‌ای بسیار پهناور، آن را تا پایه بزرگ‌ترین شاهنشاهی شناخته شده جهان، گسترش دادند.

زمان ماندگاری شاهنشاهی هخامنشی، ۲۲۰ سال بود. فرمانروایی آنان در ****و شاهنشاهی – به خصوص در آغاز – موجب گسترش کشاورزی، تامین بازرگانی و حت تشویق پژوهش‌های علمی و جغرافیایی نیز بوده‌است. پایه‌های اخلاقی این شاهنشاهی نیز به ویژه در دورهٔ کسانی مانند کورش و داریوش بزرگ متضمن احترام به باورهای مردم پیرو و پشتیبانی از ناتوانان در برابر نیرومندان بوده‌است، از دیدگاه تاریخی جالب توجه‌است. بیانیه نام‌ور (معروف) کوروش در هنگام پیروزی بر بابل را، پژوهشگران یک نمونه از پایه‌های حقوق مردم در دوران باستان برشمرده‌اند.
هخامنشیان ۲۲۰ سال (از ۵۵۰ پیش از زادروز تا ۳۳۰ پیش از زادروز) بر بخش بزرگی از جهان شناخته‌شده آن روز از رود سند تا دانوب در اروپا و از آسیای میانه تا شمال خاوری آفریقا فرمان راندند. شاهنشاهی هخامنشی به دست اسکندر مقدونی برافتاد

تارا بازدید : 13 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

شاید بارها و بارها تو را در این …. سال رنجانده باشم و اکنون بارها و بارها از تو معذرت میخواهم و به قداست پیوندمان سوگند که تا ابد دوستت دارم و به تو وفادار خواهم ماند.



تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 7,014
  • بازدید کلی : 114,645