loading...
دختر خوشگل
تارا بازدید : 75 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
 

رو مطلب قبل از فساد گفتم از بوی گندش ک واقعا زیاد شده باید قبول کرد شورشو- گندشو در آوردیم – من خودم یه پسر امروزیم عاشق تیپ و خوشگذرونی و موسیقی و...

و دورم از مذهب و عقایدی ک پدر مادرم دوست داشتن بهم بگنجونن اما خوشگذرونی کردن جوونی کردن لذت بردن فقط سین کاف سین نیست! آزاد و شاد زندگی کردن فقط ه واو سین نیست! فقط ک نه درواقع اصلا نیست! واقعا دیگه نمیگم بعضیا میگم خیلیا نمیگم شورشو میگم دیگه گندشو بالا آوردن نمیگم متاسفم میگم حالم بهم میخوره ازشون! من خودم ک عاشق مد و تریپای جدیدم ک روز ب روز تنم کنم من خودم ک عاشق پیشرفت فرهنگم دارم میگم اینی ک شماها باهاش دارین ب اسم امروزی بودن گند میزنین اول از همه ب شخصیت خودتون نیاز ج ن س ی خودتونه میدونم نیمخواینم کنارش بذارین لااقل خواهش میکنم اسمشو با فرهنگ بودن جلوه ندین اگه فرهنگ اینه؟ که من ل خ ت مادرزاد بیرون بیام و عذر میخوام واقعا عذر میخوام یکی یکی جنس مخالفمو ... ! ! ! 

جالبه نمیدونم با چ حکمی برهنگی خودتونو با پیشرفت ربط دادین؟ ب منی ک اینجوری متعجبم معمولا فکرمو قجری میدونین اما با این منطق ک شماها دارین سمت انسانای اولیه پیش میرین ک! چطوره جای ساپورت و شلوارک و آستین حلقه ای یه برگ جاهای ویژتون ببندین؟    

 

اما راجع ب سوال مطلب قبل من یسری چیزا بگم و این بحث فسادو ببندم – اینکه راه همیشه هست خیلیا گفتن ن دیگه نمیشه - من میگم ن اتفاقا میشه اگه بخوان "اگه بخوان" میشه خیلی راحتم میشه کافیه از بالا تا این پایین همه بخوان متاسفانه اگه از بالام بخوان تا برسه ب پایین دیگه خواهی نمیمونه – بنظرم از فرهنگ خودمون رونمایی شه با فرهنگ سازی ، خیلی راحت میشه جم کرد این فسادو جای اینکه بیایم انگری برد و بتمن و اسپایدرمن رو جم کنیم بیایم پوشش و مشروب رو جم کنیم – جای اینکه بیایم تمدنمونو خط بزنیم فرهنگ یا ن بی فرهنگیه غرب رو خط بزنیم – جای اینکه از غرب بگیریم ب غرب منتقل کنیم – جای اینکه ساپورت وارد و تولید کنیم فرهنگمون رو ساپورت کنیم – من با جمله اولی ک از بعضیا گفتم موافقم نمیشه جمع کرد فسادو اما با این تفاوت ک تا نخوایم نمیشه جمع کرد فسادو و فعلا تعداد کسایی ک نمیخوان خیلی بیشتره... وسلام!

 

 

 

۱ سوال برا اینکه این بحث کامل تموم شه!

 

 

شما ب چشـــــــــــــــــــم بـــــــــــــــــــــــــد اعتقاد دارین؟

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 7,038
  • بازدید کلی : 114,669