نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی
سال انتشار: ۲۰۱۳
مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه
حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p
دوبله فارسی
نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی
سال انتشار: ۲۰۱۳
مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه
حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p
دوبله فارسی
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم
دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم
قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم
عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم
کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم
سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم
من می ترسم پس هستم
این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم
ما را ز درون خویش غافل کردند
انگار کسی به فکر ماهی ها نیست ،
سهراب، بیا که آب را گل کردند....
رو مطلب قبل از فساد گفتم از بوی گندش ک واقعا زیاد شده باید قبول کرد شورشو- گندشو در آوردیم – من خودم یه پسر امروزیم عاشق تیپ و خوشگذرونی و موسیقی و...
و دورم از مذهب و عقایدی ک پدر مادرم دوست داشتن بهم بگنجونن اما خوشگذرونی کردن جوونی کردن لذت بردن فقط سین کاف سین نیست! آزاد و شاد زندگی کردن فقط ه واو سین نیست! فقط ک نه درواقع اصلا نیست! واقعا دیگه نمیگم بعضیا میگم خیلیا نمیگم شورشو میگم دیگه گندشو بالا آوردن نمیگم متاسفم میگم حالم بهم میخوره ازشون! من خودم ک عاشق مد و تریپای جدیدم ک روز ب روز تنم کنم من خودم ک عاشق پیشرفت فرهنگم دارم میگم اینی ک شماها باهاش دارین ب اسم امروزی بودن گند میزنین اول از همه ب شخصیت خودتون نیاز ج ن س ی خودتونه میدونم نیمخواینم کنارش بذارین لااقل خواهش میکنم اسمشو با فرهنگ بودن جلوه ندین اگه فرهنگ اینه؟ که من ل خ ت مادرزاد بیرون بیام و عذر میخوام واقعا عذر میخوام یکی یکی جنس مخالفمو ... ! ! !
جالبه نمیدونم با چ حکمی برهنگی خودتونو با پیشرفت ربط دادین؟ ب منی ک اینجوری متعجبم معمولا فکرمو قجری میدونین اما با این منطق ک شماها دارین سمت انسانای اولیه پیش میرین ک! چطوره جای ساپورت و شلوارک و آستین حلقه ای یه برگ جاهای ویژتون ببندین؟
اما راجع ب سوال مطلب قبل من یسری چیزا بگم و این بحث فسادو ببندم – اینکه راه همیشه هست خیلیا گفتن ن دیگه نمیشه - من میگم ن اتفاقا میشه اگه بخوان "اگه بخوان" میشه خیلی راحتم میشه کافیه از بالا تا این پایین همه بخوان متاسفانه اگه از بالام بخوان تا برسه ب پایین دیگه خواهی نمیمونه – بنظرم از فرهنگ خودمون رونمایی شه با فرهنگ سازی ، خیلی راحت میشه جم کرد این فسادو جای اینکه بیایم انگری برد و بتمن و اسپایدرمن رو جم کنیم بیایم پوشش و مشروب رو جم کنیم – جای اینکه بیایم تمدنمونو خط بزنیم فرهنگ یا ن بی فرهنگیه غرب رو خط بزنیم – جای اینکه از غرب بگیریم ب غرب منتقل کنیم – جای اینکه ساپورت وارد و تولید کنیم فرهنگمون رو ساپورت کنیم – من با جمله اولی ک از بعضیا گفتم موافقم نمیشه جمع کرد فسادو اما با این تفاوت ک تا نخوایم نمیشه جمع کرد فسادو و فعلا تعداد کسایی ک نمیخوان خیلی بیشتره... وسلام!
۱ سوال برا اینکه این بحث کامل تموم شه!
شما ب چشـــــــــــــــــــم بـــــــــــــــــــــــــد اعتقاد دارین؟
اهنگی که یادم اومد...
پدر و گشنه...
سر جلسه ی امتحان
حسی که من تو اون لحظه دارم
امروز دوستان خوبم یه سایت در زمینه تی شرت محرم دیدم خوشم اومد عکس های تی شرت محرم را از این سایت گذاشتم
تی شرت ماه محرم
خرید آنلاین تی شرت محرم
تی شرت های محرم
قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: یکی از ثمرات دوستی و حب امیرالمومنین علی (ع)، بی تردید جایگاه و منزلتی می باشد که پس از مرگ نصیب این دست از مومنین می گردد، به نحوی که رِباح، غلامی سیاه، تنها به دلیل ابراز دوستی بر حضرت علی (ع) جایگاهی بس بالا در نزد پروردگار یافت!
به گزارش سرویس فرهنگی قدس انلاین
در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است که در عصر پیامبر (ص) یکی از مسلمانان
به نام رباح که غلامی سیاه چهره بود و در مدینه می زیست، اگر چه قبیله ی
او نسبت به امام علی (ع) دلِ خوشی نداشتند، اما رباح از دوستان و محبین
صمیمی علی (ع) به شمار می رفت، و سرانجام وی نیز به جرم این که دوست و دوست
دار حضرت علی (ع) می باشد تحت فشار قبیله ی خود قرار گرفت و در حال تشنگی
از دنیا رفت. پس مسلمانان جنازه ی او را به سوی قبرستان بقیع رهسپار
نمودند. در مسیر راه پیامبر (ص) جنازه را بر دوش عده ای دیدند و پرسیدند:
این کیست که از دنیا رفته است؟
پاسخ دادند: رِباح، غلام قبیله بنی النجار است.
حضرت فرمودند: آن را نزد من بیاورید، و آن را نزد ایشان آوردند. حضرت علی (ع) نیز که در آن جا حاضر بودند به پیامبر (ص) عرض کردند: هذا رِباحٌ بَنی النَّجار، مارآنی قَطُّ اِلا قالَ یا علیُّ اِنی أُحِبُکَ؛ این جنازه رِباح، غلام بنی النجار است که هر وقت مرا می دید، می گفت: ای علی؛ من تو را دوست دارم.
پس پیامبر (ص) دستور دادند تا جنازه را غسل دادند و آن را با پیراهنی از پیراهن مبارک خودشان کفن فرمودند و سپس جنازه را تشیع نمودند. در این هنگام صدای اسرارآمیز و عجیبی از طرف آسمان شنیدند. پس علت آن را از حضرت پرسیدند و پیامبر (ص) فرمودند: (این صدا، صدای فرشتگان بود) چرا که فرشتگان بسیاری برای تشیع جنازه ی رباح حاضر شده اند. پس جنازه را برای دفن به کنار قبر آوردند. پس پیامبر (ص) جنازه را با دستان خود در میان قبر نهاده و با خشت و گل و خاک، قبر را پوشاندند. در این هنگام پیامبر (ص) در کنار قبر به ناحیه سر رِباح رفته و اندکی توقف نمودند و سپس به جانب پای او آمده و رو به حضرت علی (ع) نموده و فرمودند: «وَالله ما نالَ ذلکَ الا بِحُبِکَ یا عَلی؛ ای علی؛ به خداوند سوگند که رباح به این مقام نرسید مگر به علت دوستی با تو.
منابع:
امروز دوستان خوبم یه سایت در زمینه تی شرت محرم دیدم خوشم اومد عکس های تی شرت محرم را از این سایت گذاشتم
تی شرت ماه محرم
خرید آنلاین تی شرت محرم
تی شرت های محرم
نه بخاطر اینکه خداست....................نه!!
بلکه بخاطر اینکه دستت رو بگیره!
<<هیچ کس بی غم نیست>>
این را پروانه ای گفت که بالهایش در دست کودکی بازیگوش جا مانده بود
تو به افتادن من در خیابان خندیدی ولی من تمام حواسم به مردم شهر بود که عاشق خنده هایت نشوند!!!!!!!!!!!!
پایان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي در رشته مديريت بيمه با عنوان بررسی آثار و پیامدهای خصوصی سازی صنعت بیمه بر ساختار دارایی ها و سرمایه گذاری های شركت های بیمه
چكیده: در این تحقیق سعی شده است به این سؤالات پاسخ داده شود كه در گذر از فضای دولتی حاكم بر صنعت بیمه كشور به سمت فضای رقابتی و به بیان دیگر گسترش خصوصی سازی و فراهم نمودن عنوان زمینه های آزادسازی در این صنعت، تركیب دارایی ها و سرمایه گذاری های شركت های بیمه ای، به چه نحو تغییر پیدا خواهد كرد. در این تحقیق فرض بر این است كه آزادسازی و تسهیل مقررات به منظور حضور شركتهای بیمه خصوصی فراهم می باشد و ما بدنبال تغییرات در تركیب دارایی ها و سرمایه گذاری ها می باشیم. در این پژوهش پس از بیان مفاهیم خصوصی سازی و اهداف آن، خلاصه ای از عملكرد شركتهای بیمه دولتی ایران، البرز، آسیا و دانا را بررسی كردیم و همچنین به بررسی تجارت خصوصی سازی در كشورهای منتخب پرداختیم.
فهرست مطالب:
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 100
با دیدن تابلو و فلشی که سمت راست و سبزوار را نشان میدهد!
به یاد تاریخ ایران در دوره ی مغولان می اُفتم!
و روستای باشتین!
که سربازان ایلخانی مغول را از دم شمشیرهای خود گذراندند و شعار دادند:
"سر به دار می دهیم ولی تن به ذلّت نمی دهیم!"
و اشکی غم انگیز بود که در چشمانم حلقه می زند!
عجب روزگار غریبی است این "روزگار ایرانی!"
{باشتین، روستایی است از توابع بخش داورزن در شهرستان سبزوار و در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان باشتین قرار دارد و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۹۵۳ نفر(۲۸۱ خانوار) بوده است.
نام روستای باشتین یادآور قیام سربداران است.
باشتین نقطه ی آغاز قیام سربداران بود و نخستین حاکم سلسله ی سربداران،عبدالرزاق باشتینی نام داشت.
پس از یکصد و بیست سال استیلای قوم تاتار و مغول بر ایران و بسیاری از مناطق آسیا، قیامی مردمی در باشتین و سبزوار خراسان علیه ظلم و تعدّی حاکمان مغول و عاملان آنان به وقوع پیوست.
این نهضت که به قیام سربداران شهرت یافته است، از لحاظ وسعت، بزرگترین و از نظر تاریخی مهم ترین جنبش آزادی بخش خاورمیانه در قرن هشتم هجری قمری می باشد.
تلاش پیگیر رهبران آزاده ی این قیام، منجر به تشکیل حکومت مستقل ملی و شیعه مذهب ایرانی در خراسان شد.
مهم ترین ویژگی های این حکومت(سربداران) عبارت بودند از:
1-تنفر و انزجار از عنصر مغولی.
2-تثبیت ایدئولوژی تشیّع امامی.
نخستین حاکم سلسله ی سربداران یعنی "عبدالرزاق باشتینی" به مدت دو سال و چهار ماه حکومت کرد.
پس از وی برادرش "وجیه الدین امیر مسعود" به حکومت رسید.
"پهلوان عبدالرزاق باشتینی"
سه شنبه 12 شعبان 736 ه.ق. گروهی پنج نفره از ماموران مغولی که از سوی حاکم مغولِ سبزوار برای گردآوری مالیات از دهی به دهِ دیگر می رفتند، به قریه ای به نام باشتین رسیدند که در نزدیکی سبزوار قرار داشت.
سردسته ی این گروه، برادرزاده ی علاء الدین محمد هندو وزیر حاکم مغول بود و هرچند خود تباری ایرانی داشت، اما مانند عمویش در خدمت مغولان بود و در ستم های ایشان همدست.
به دلیل این رابطه ی خونی، همگان از او حساب می بردند و او نیز به همراه سربازان مغولی که در خدمتش بودند، هیچ از زیاده خواهی و ستم به روستاییانی که می بایست به او مالیات بدهند، کوتاهی نمی کرد.
از بختِ بد او، رسیدنش به باشتین، با زمانی مصادف بود که یکی از پهلوانان بزرگ سبزوار "امیر عبدالرزاق نامی" که در کمانگیری شهرت داشت، به زادگاهش برگشته بود و نزد پدرش -پهلوان خواجه عبدالله باشتینی- و برادرانش به سر می برد.
این خانواده از طرف پدری سید حسینی بودند و از این رو شیعه محسوب می شدند و از طرف مادری از نسل برمکیان یعنی حاکمان باستانی ناحیه بلخ بودند و از این رو غیرت ملّی نیز داشتند.
پدر و برادران امیر عبدالرّزاق همگی پهلوان بودند و در ورزش های باستانی و رزم آوری در شهرشان اسم و رسمی داشتند.
مأموران مالیاتی بی خبر از همه جا به باشتین وارد شدند و در خانه ی دو برادر به نام های حسن و حسین حمزه نزول اجلال کردند که از دوستان این خانواده بودند و خود در میان جوانمردان شهر شاخص بودند.
بعد چنان که رسم آن دوران بود، خود را مهمان کردند و دو برادر به ناچار گوسفندی کشتند و برایشان بزمی فراهم کردند.
مغولان به زودی درخواست شراب هم کردند و وقاحت را به جايي رساندند كه به فرزندان میزبانشان تعرض کردند.
دو برادر طاقت این توهین را نیاوردند و هر 5 سرباز را کشتند و از خانه بیرون آمدند و مردم را به شورش فرا خواندند.
مردم در ابتدای کار میترسیدند، اما وقتی امیر عبدالرزاق و برادرانش نیز به ایشان پیوستند، با اقبالی عمومی روبه رو شدند.
وقتی یکی از اهالی محل آنها را از شورش بر حذر داشت و گفت که شورشیان را دار می زنند، یکی از برادران حمزه گفت: "ما از همین حالا سربدار هستیم."
به این ترتیب جنبشی آغاز شد که در تاریخ به نام سربداران مشهور است. سربداران به سرعت دست به کار شدند و جوانان ده باشتین را تجهیز کردند و به کاروان های تجاری مغولان که از آن حوالی می گذشتند حمله کردند.
تنها از یکی از کاروان های غارت شده، که به مردی به نام امیر عبدالله مولایی- خواستگار و نامزدِ علاء الدین محمد هندو- تعلق داشت، 40 بار شتر زر و ابریشم به دستشان افتاد.
پسران پهلوان فضل الله با این پول ها سلاح و اسب می خریدند و نیروی نظامی خود را تقویت می کردند، تا آن که در نهایت پس از 2 سال، سبزوار را فتح کردند و آنجا را پایتخت دولتی ساختند که تا 50 سال بعد بخش غربی خراسان را زیر فرمان خود داشت.
مدت کوتاهی پس از آن که سربداران سبزوار را تصرف کردند، امیر عبدالرزاق و برادرش وجیه الدین مسعود که بر بام خانه ای ایستاده بودند، بر سر موضوعی با هم اختلاف پیدا کردند و به رسم پهلوانان با هم کشتی گرفتند.
اما امیر عبدالرزاق از بالای بام بر زمین افتاد و گردنش شکست و به این ترتیب کشته شد.
سربداران خودِ مسعود را به رهبری برگزیدند و او که مریدِ یک صوفی بانفوذِ شیعه به نام شیخ حسن جوری بود، او را به عنوان استاد و راهبر خویش برگزید.
به این ترتیب 2 شاخه از سربداران به همکاری با هم پرداختند.
در یک سو امیر مسعود بود که حاکم سربداران محسوب می شد و ارتشی منظم را بسیج کرده بود و برنامه های منظمی برای چیرگی بر دولت های همسایه را طراحی می کرد و در کنار او شیخ حسن جوری با گروهی بزرگ ازدرویشان قرار داشتند که با تبرزین می جنگیدند و شعارهایی تندروانه سر می دادند.
این دو شاخه در تمام دوران زمامداری سربداران در کنار یکدیگر قرار داشتند و همواره هم جنگ قدرتی در میانشان برقرار بود.
در هر حال، سربداران نخستین دولت شیعی دوازده امامی در ایران بودند و قیامشان ضد مغول ها، بزرگترین و موفق ترین شورش مردمی ضد مهاجمان مغول بود.)
هنگامی که سربداران توانستند بر حاکم مغولی خراسان پیروز شوند، حکومت مستقلّی ترتیب دادند و سبزوار را مرکز خود ساختند.
قیام سربداران با آن که جنبشی محلّی بود و مدت زیادی دوام نیافت، اما در تاریخ ایران اهمیتی خاص دارد، زیرا در پی این قیام و با نیرو گرفتن از پیروزی های آن بود که در نقاط دیگر نیز مردم روستاها سرکشی آغاز کردند.
استقرار دولت مرعشیان در مازندران را باید یکی از بارزترین پی آمدهای حکومت سربداران دانست.
یک نکته:
"امرای سربداران در اداره ی حکومت با یکدیگر اختلاف بسیار داشتند و بسیاری از آنان با توطئه، یاران خود را از پای درآمدند."(شاید یک عامل مهم! خود رایی و خودخواهی بعضی از رهبران سربداری بوده باشد!)
با این همه در مدت کوتاه حکومت ایشان، آبادانی بسیاری صورت گرفت و خرابی های حمله ی مغول تا حد زیادی جبران شد.
امیران سربداری در پی بهتر کردن زندگی روستائیان و طبقه ی محروم شهر بودند و به نوعی مساوات در تقسیم عواید و ثروت عمومی اعتقاد داشتند.
امیرمسعود با این که در مردم داری و مبارزه با حاکمان مغول و تثبیت حکومت سربداران، دارای موفقیت های بالایی بود، لیکن به خاطر اختلاف با شیخ حسن جوری(رهبر روحانی نهضت سربداران) و توطئه در قتل او، پایگاه مردمی خویش را از دست داد و حکومتش به تدریج رو به ضعف نهاد.
به همین جهت سپاهش در نبرد با امرای مازندران متحمّل شکست گردید و خود وی کشته شد.
پس از مرگ امیر مسعود، ۱۰ تن دیگر از این سلسله به حکومت رسیدند که معروف ترین آنها عبارتند از:
شمس الدین علی، خواجه یحیی کرابی و خواجه علی مؤید.
فقیه نامور شیعه شهید اول، معاصر با خواجه علی مؤید بود که در پی دعوت خواجه از وی، کتاب شریف «اللمعه الدمشقیه» را در فقه امامیّه تدوین و به همراه نماینده ای به سوی خواجه علی مؤیّد در سبزوار فرستاد.
سرانجام در پی هجوم «امیر ولی» به سبزوار و محاصره ی چهار ماهه ی این شهر در سال ۷۸۳ هجری قمری، خواجه علی مؤید، دست نیاز به سوی «تیمور لنگ گورکانی» دراز کرد، و از او یاری خواست.
با تسلیم شدن خواجه علی مؤید به تیمور لنگ، پرونده ی حکومت سربداران نیز برای همیشه بسته شد و منطقه ی خراسان پس از ۴۶ سال رهایی از یوغ مغولان، مجدداً مقهور و مغلوب آنان گردید.
با آن که تصوّف در ایران مدت ها صورت مقاومت منفی با وضع اجتماعی موجود داشت و به همین دلیل پس از مدتی حق حیات در جنب متشرعه یافت، با این حال پس از هجوم مغول و تاخت و تاز تیموریان و هنگامی که فقر و فاقه توده های مردم را در جامعه ی قرون وسطائی قرن های هفتم و هشتم هجری از پای درمی آورد، دراویش در سبزوار و مازندران و آذربایجان جنبشی را که از یک طرف علیه حکام مغول و از طرف دیگر ضد فئودال ها و اشراف و روحانیان بود، رهبری کردند.
در سال ۷۳۸ ه.ق. سربداران سبزوار را بتصرف در آوردند و علیه مغولان مکرر جنگیدند و دامنه ی حکومت خود را تا مازندران و گرگان توسعه دادند.
سربداران ادعا داشتند که می خواهند کاری کنند که حتی یک تاتار تا قیام قیامت خیمه در خاک ایران نزند.
به قول مؤلف روضات الجنات این گروه را از آن جهت سربداران گویند که گفتند:
"اگرتوفیق یابیم دفع ظلم ظالمان کرده باشیم و الا سر خود را بردار ببینیم که دیگر تحمّل تعدی و ظلم نداریم".
سربداران مدت پنجاه سال در سبزوار و نواحی مجاور آن حکومت کردند.}
(منابع
نهضت سربداران خراسان - پطروشفسکی PDF
تاریخ ایران - دکتر خنجی
تاریخ اجتماعی ایران. مرتضی راوندی. تهران، ۱۳۵۴
تاریخ ایران از زمان باستان تا امروز، ا. آ. گرانتوسکی - م. آ. داندامایو، مترجم، کیخسرو کشاورزی، ناشر: مروارید ۱۳۸۵
تاریخ ایران از عهد باستان تا قرن ۱۸، پیگولووسکایا، ترجمه کریم کشاورز، تهران، ۱۳۵۳.
حمله مغول و سربداران)
در باب عید غدیرآمده است:روز عید غدیر عید الله الاکبر و عید آل محمّد(ص) است و در روایتی از امام صادق(ع) آمده است که از آنجناب پرسیده شد آیا مسلمانان را غیر از جمعه و فطر و قربان عیدی هست؟
فرمودند:آری. عیدی هست که حرمتش از همۀ اعیاد بیشتر است.
راوی گفت: کدام عید است؟
حضرت فرمودند: روزی است که پیامبر(ص) امیر المومنین علی(ع) را به جانشینی خود نصب فرمود و اعلام کرد: هر که من مولا و آقای اویم، پس علی مولا و آقا و پیشوای اوست و آن روز هیجدهم ذی الحجه است.
راوی گفت: در آن روز چه کار باید انجام داد:
فرمود: باید روزه بدارید و عبادت کنید و محمد و آل محمد(ص) را یاد کنید و بر ایشان صلوات فرستید. رسول خدا(ص)، علی(ع) را وصیّت کرد که این روز را عید گرداند و هر پیامبری به جانشین خویش وصیّت می کرد این روز را عید گرداند.
و در حدیثی از امام رضا(ع) خطاب به ابن ابی نصر بزنطی آ مده است که فرمود: ای پسر ابی نصر! هر کجا که باشی بکوش روز عید غدیر نزد قبر مطهّر حضرت امیر المومنین حاضر شوی. به درستی که خداوند می آمرزد در این روز از هر مرد و زن مومن گناه شصت سال ایشان را؛ و از آتش دوزخ آزاد می کند دو برابر آنچه که در شبهای قدر و فطر و ماه رمضان آزاد کرده است و پرداخت یک درهم در این روز به برادران مومن برابر با هزار درهم در اوقات دیگر است؛ و در این روز به برادران مومن خود نیکی و احسان کن و هر مرد و زن مومن را شاد گردان. به خدا سوگند اگر مردم فضیلت این روز را چنان که باید بدانند، هر آینه فرشتگان با ایشان هر روز ده مرتبه مصافحه کنند.
برای این روز شریف اعمال زیادی وارد شده که ما به اختصار به بعضی از این اعمال اشاره می کنیم. (جهت تفصیل بیشتر به کتاب شریف مفاتیح الجنان مراجعه شود.)
1- روزه.
2- غسل کردن.
3- زیارت حضرت علی(ع) که یکی از آنها زیارت "امین الله" است.
4- خواندن دعای "ندبه".
5- چون مؤمنی را ملاقات کند، این تهنیت را بگوید: «الحمد الله الذی جعلنا من المتمسّکین بولایه امیر المومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام.»
و برای این امور فضیلت بسیاری ذکر شده است:
پوشیدن لباسهای نیکو - زینت کردن - استعمال بوی خوش - شادی کردن و شاد نمودن شیعیان امیر المومنین - گذشت از تقصیر شیعیان - برآوردن حاجت آنان - صله رحم - اطعام اهل ایمان - شکر و سپاس به خاطر نعمت بزرگ ولایت و...
« مهارت خودآگاهي »
خودآگاهي چيست؟ «خودآگاهي» توانايي شناخت
خود و آگاهي از خصوصيات، نقاط ضعف و قوّت، خواستهها، ترسها و انزجارهاست.
براي اكثر ما توصيف ويژگيهاي اخلاقي و رفتاري خود براي ديگران، كار سخت و
دشواري ميباشد.به عنوان مثال ممكن است پاسخ به اين سوال كه چه كسي هستيم،
سخت و دشوار باشد.
قلم لكه گير لباس Gonal
پديده سال ۲۰۱۳
ديگر نگران لكه هاي كوچك و بزرگ لباس خود نباشيد!
ديگر نگران لكه هاي باقيمانده بر روي لباس خود نباشيد
قلم لكه گير Gonal تنها در عرض چند ثانيه تمام
لكه هاي لباس شما را از بين خواهد برد!
قابل استفاده براي تمام لباس ها با هر جنس و هر رنگي
فوق العاده آسان و سريع …
براي اولين بار در ايران با قيمتي استثنايي
لكه هاي لباس خود را در عرض چند ثانيه محو كنيد
این
روزها طراحان و مبدعان برای هر مشکلی خواه کوچک یا بزرگ به دنیال یک راه
حل هستند تا بتوان با هزینه ی کمتری مشکل به ظاهر حل نشدنی را برطرف کرد ،
قلم لکه گیر لباس gonal را هم می توان در زمره ی این گونه کالاها قرار داد ،
وسیله ای که طبق این نیازسنجی ساخته شده که به جای دور انداختن لباستان آن
را دوباره قابل استفاده نمایید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
لکه ی روی لباستان شما را آزرده کرده است ؟
به دنبال راهکاری برای از بین بردن لکه روی لباس هستید؟
ما قلم لکه گیر لباس Gonal را به شما پیشنهاد می دهیم!
قلم لکه گیر لباس گونال مطابق با هر نوع جنس لباسی !
فقط کافیست قلم لکه گیر را روی قسمتی که لکه وجود دارد بکشید !
هم برای لکه های کوچک و هم لکه های بزرگ !
پدیده ای جدید در صنعت لباس و پوشاک !
فقط فراموش نکنید بعد از استفاده از قلم لکه گیر یک پارچه ی نم دار روی قسمتی که از لکه گیر استفاده کردید بکشید
قیمت فقط 14.500 تومان
خرید پستی--> ابتدا درب منزل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پردازید!
قلم
لكه گير لباس Gonal محصول جديدي مي باشد كه با عرضه خود توانست يك دگرگوني
در صنعت پوشاك دنيا ايجاد كند. اين قلم قادر هست لكه هايي را كه بر روي
لباس شما قرار دارد به راحتي و در عرض چند ثانيه پاكسازي كند و لباس شما را
مانند روز اولش كند! با استفاده از اين قلم ديگر براي هر لكه كوچك و بزرگي
نياز به شستن لباس خود نداريد و در عرض چند ثانيه مي توانيد آنها را محو
كنيد! از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي توان به كارايي آن با تمام لباس ها
با هر جنس و رنگي اشاره كرد.
آموزش استفاده از قلم لکه گیر لباس Gonal:
- ابتدا قلم را 10 الی 15 ثانیه تکان دهید.
- سپس قلم را بر روی لکه لباس خود قرار دهید و قلم را به گونه ای فشار
دهید که نوک قلم اندکی به داخل رفته و مایع داخل آن به اندازه کافی بر روی
لباس شما ریخته شود.
- سپس نوک قلم را به خوبی بر روی لکه لباس حرکت دهید تا لکه محو شود.
- در نهایت حتما یک دستمال مرطوب بر روی آن قسمت هایی که از قلم استفاده کرده اید بکشید.
نکات مهم:
- استفاده این قلم برای هر نوع لباسی با هر جنس و رنگی بلا مانع است.
- حتما بلافاصله پس از استفاده از این قلم یک دستمال مرطوب بر روی آن قسمت هایی که از قلم استفاده کرده اید بکشید.
قیمت فقط 14.500 تومان
خرید پستی--> ابتدا درب منزل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پردازید!
دیگر نگران لکه های باقیمانده بر روی لباس خود نباشید
لکه های لباس خود را در عرض چند ثانیه محو کنید
قابل استفاده برای تمام لباس ها، با هر جنس و هر رنگی!
دیگر به خاطر هر لکه کوچک و بزرگی نیاز به شستن لباس خود ندارید
برای اولین بار در ایران
عید سعید غدیر خم بر همگان تبریک...
عید تینا خانوم هم مبارک....
هر کی عیدی میخواد بیاد نظر بده خخخخ
وی با تاکید بر اینکه اصلاً نباید به حرفهای آقای حجاریان اعتنا کرد، گفت: نیازی نیست که امثال آقای حجاریان برای جامعه راهبری کند؛ ما خودمان رهبر داریم و هرچه مقام عظمای ولایت دستور دهند تابع آن خواهیم بود.
عضو جامع مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ضمن تاکید براینکه مردم با اراده و اعتقاد قلبی به طور پرشور در راهپیمایی 13 آبان شرکت میکنند، تاکید کرد: حرکت در مسیر استکبارستیزی و تاکید بر شعارهای انقلابی مسیری است که مردم بر آن اعتقاد دارند و بر این اراده خود محکم میایستند.
عزیزم!
می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.
اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!
اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!
اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر شب عروسیمان بوده ای!
اگر می گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواست جواب این سوال را بدانم که آیا واقعا "به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است"؟! اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!
اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!
و بالاخره...
اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این است که به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ و ریای مادیات است.
ذهن انسان به خودی خود و به تنهایی می تواند از بهشت، جهنم و از جهنم، بهشت خلق کند. *
جان میلتون
امام هادی(ع) دهمین رهبر آسمانی است که از سوی پیامبر گرامی(ص) برای اداره امور امت اسلامی معرفی شده است. از نگاه پیروان اهل بیت(ع) امامت و رهبری جامعه تا دوازده نسل بر اساس فرمان الهی و پیامبر(ص) و امامان قبلی تعیین و به جامعه معرفی شده اند، در این زنجیره نورانی امام علی النقی معروف به امام هادی و ابوالحسن ثالث دهمین خورشید هدایت امت اسلامی است.
این رهبر بزرگوار، فرزند امام جواد(ع) نوه امام رضا(ع) است که در روستایی از اطراف مدینه به نام «صریا» به دنیا آمد. مادرش کنیزی با فضیلت و پارسا بود که سمانه نام داشت.
تاملی در معنی و مفهوم «هادی» که معروف ترین لقب آن بزرگوار است، بسیاری از حقایق را روشن می سازد.
هدایت در کتب لغت دو معنای «ارائه طریق » و «رساندن به مقصد و مطلوب» را در بردارد. و معمولاًٌ در ارائه راه مطلوب و مثبت به کار می رود.
در فرهنگ قرآن و عترت هدایت و هادی، بار مفهومی و معنایی بسیار عمیق تر از رهنمای جغرافیایی دارد. شناخت راه، شناخت مقصد، شناخت امت و کاروانیان همراه، شناخت موانع و مشکلات مسیر، شناخت دزد ها و گردنه ها، ایجاد انگیزه برای حرکت، دمیدن روح استقامت در رهروان، حفظ اتحاد و هماهنگی کاروان، حمایت و حفاظت از جان و مال و حقوق کاروانیان وظیفه دلیل و رهنمای کاروان و بخشی از مفهوم «هادی» در فرهنگ اسلامی است.
امام هادی، حضرت علی بن محمد النقی و معروف به ابن الرضا(ع) خورشید نورافشانی بود که از سالهای 220ق تا سال 254 رسالت رهبری و هدایت امت بزرگ اسلامی را بر دوش داشت و حدود سی و چهار سال ناخدای کشتی اسلام در میان امواج وحشتناک عصر عباسی بود.
آن بزرگوار در تاریک ترین روزگار سلطه اشرار به زندگی بشریت نور و گرمی بخشید و در دشوارترین شرایط فرزندان پیامبر و قرآن را حمایت و سرپرستی کرد.
هادی آل محمد(ع) هم قبله را به خوبی می شناخت، هم قبیله را، هم مردم را، هم مردان ساحت سیاست را، او راه دست یابی به مقام قرب خدا را از اولیای او آموخته بود. از حیله ها و نیرنگ ها و مطامع و خواسته های دشمنان توحید و عدالت آگاه بود. او ضعف ها و کمبود ها و جهل و غفلت عمومی و بیماری انسانهای عصر خویش را به خوبی می شناخت . قربانیان بیماری های اجتماعی را می دید و از درد و رنج و مشکلات زندگی مردم می سوخت. پزشکی بود که با مریض به خوبی آشنا و مهربان بود. آفات و آسیب ها و خطرها و بیماری ها مسلمانان و نامسلمانان را به خوبی تشخیص می داد.
او در حدود چهل و یک سال زندگی و سی و چند سال رهبری، بر آسمان زندگی بشریت فروغ هدایت پاشید و خورشیدوار گمشدگان وادی غفلت و حیرت و گرفتاران کویر شرک و بیداد را رهایی بخشید. در روزگاری که جهل و غفلت عمومی از یک سو و شهوات و شبهات حکومتی از سوی دیگر، فضای زندگی را از ظلمت و ظلم پر کرده بود و به دست گرفتن شمعی کوچک هم، گناهی بزرگ تلقّی می شد، هادی امت، خورشیدوار بر آفاق زندگی بشریت تابیدن گرفت و بشریت مظلوم و حق طلب را از افتادن در پرتگاه هواپرستی و جهالت و چاهسار بیداد و کفر و شرک و نفاق مصون داشت.
✿ . ✿ . ✿شهدا ✿. ✿ . ✿
میدانی انتهای غم یک مادر کجاست؟؟؟
نه نمیدانی !!!
انتهای غم یک مادر انجایست که فرزند رشید و جوانمردش را بدهد!!!
ودر عوضش یه تکه استخوان یا پلاکش رابگیرد!!!
انتهای غم یک مادر خیانت به خون جوان رشیدوشهیدش است!!!
بیایید خائن نباشیم!!! درهر جایگاهی!!!!
من خودم:
هیچ غلطی نمیتونم بکنم چون همون لحظه میمیرم :((
كه فقط دوست دارم ببينمت
حتي با "ديگري"د
تا به امروز فکر می کردم چقدر حالیمه
می خوندم و جلو می رفتم و یاد می گرفتم عین لودر!!
ولی همیشه این سئوال برام بود که چرا اینقدر گیجم! یعنی می فهمم اما نمی فهمم
تا اینکه طی یک اتفاق در جریان مطالعاتم تو این چند روزه به چیز جالبی رسیدم ontology آره من تو هستی شناسی و شناخت شناسی مشکل داشتم. تلاشهام بدون تعیین تکلیف در هستی شناسی و هستی شناسان بی نتیجه بود بدون اینکه خودم بدونم شاخه به شاخه می شدم و مبانی تئوریک ذهنم دچار پارادوکس می شد. مجبورم برگردم هر چند خسته ام اما امیدوارم اینبار موفق بشم. برام دعا کنید می خوام تو آزمون دکتری قبول شم. خیلی بهش نیاز دارم.
بنام او كه در اين نزديكي است ...
سلام دوستان عزيزم عيد گذشته قربان و درپيش غدير مباركتون باشه اميدوارم از خداوند سبحان بزرگترين عيدي ها رو دريافت كنيد.متن زير از سخنان گهربار ملاصدراست اميدوارم لذت ببريد.
وصف خداوند
خداوند بينهايت است
ولا مكان و بي زمان
اما بقدر فهم تو كوچك ميشود
وبقدر نياز تو فرود مي آيد
و بقدر آرزوي تو گسترده ميشود
و بقدر ايمان تو كارگشا ميشود
منتخبي از سخنان عارفانه ي ملاصدراي شيرازي
1.
۱: دفاع از آرمان های امام زمان علیه السلام در دوران غیبت
۲: دشمن شناسی و مراقبت بر تحریف نشدن معنا و مسیر انتظار توسط دشمن
۳: آماده سازی زمینه ظهور با اعمال صالح
۴: مداومت بر انجام اعمال مستحبی در جهت ایجاد قرب معنوی به امام علیه السلام
۵: محبوب ساختن آن عزیز مهربان در نزد مردم
۶: ذکر فضایل و مناقب آن حضرت در بین مردم
۷: درخواست معرفت و شناخت نسبت به آن حضرت از خداوند متعال
۸: مداومت بر خواندن دعای غریق
۹: صدقه دادن به نیابت از امام علیه السلام
۱۰: کوشش در راه یاری امام علیه السلام
۱۱: صلوات فرستادن بر آن حضرت
۱۲: توجه و استغاثه به آن حضرت و حاجت خواستن از ایشان
۱۳: طلب رضایت امام علیه السلام
۱۴: تهذیب نفس و موارد دیگر که در کتب موجود است.
وفقنا الله و جمیع المومنین لمرضاته.
نام کتابچه: وظایف منتظران.
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
MicrosoftInternetExplorer4
شاید بارها و بارها تو را در این …. سال رنجانده باشم و اکنون بارها و بارها از تو معذرت میخواهم و به قداست پیوندمان سوگند که تا ابد دوستت دارم و به تو وفادار خواهم ماند.
تعداد صفحات : 3