loading...
دختر خوشگل
تارا بازدید : 19 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

تا به امروز فکر می کردم چقدر حالیمه

می خوندم و جلو می رفتم و یاد می گرفتم عین لودر!!

ولی همیشه این سئوال برام بود که چرا اینقدر گیجم! یعنی می فهمم اما نمی فهمم

تا اینکه طی یک اتفاق در جریان مطالعاتم تو این چند روزه به چیز جالبی رسیدم ontology آره من تو هستی شناسی و شناخت شناسی مشکل داشتم. تلاشهام بدون تعیین تکلیف در هستی شناسی و هستی شناسان بی نتیجه بود بدون اینکه خودم بدونم شاخه به شاخه می شدم و مبانی تئوریک ذهنم دچار پارادوکس می شد. مجبورم برگردم هر چند خسته ام اما امیدوارم اینبار موفق بشم. برام دعا کنید می خوام تو آزمون دکتری قبول شم. خیلی بهش نیاز دارم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 7,945
  • بازدید کلی : 115,576